باسکول ایران
خانه / ترازو / نرخ ترازوی دیجیتال 300 کیلویی استیل

نرخ ترازوی دیجیتال 300 کیلویی استیل

کاربرد ترازوی دیجیتال 300 کیلویی استیل چیست؟ آیا در تعیین قیمت دستگاه توسط کسری باسکول، نرخ ترازوی 300 کیلویی استیل هم گنجانده شده است؟
ساخت کامل ترازوی دیجیتال ( تمام الکترونیک ) 300 کیلویی استیل در داخل کشور عزیزمان ایران صورت می پذیرد. 
ترازوی دیجیتال 300 کیلویی دارای کفه تمام استیل است و در بعضی مدل ها دارای گارد فلزی است که جهت تکیه گاه کالاهای پر حجم به باسکول تعبیه شده و در صورت نیاز به حمل علمک نمایشگر ،با استفاده از لولا قابل حرکت بر روی صفحه می باشد. 
باسکول دیجیتال 2 مدل ثابت و متحرک دارد . در مدل ثابت باسکول علمک به ستون نمایشگر و کفه وصل است. در باسکول دیجیتال متحرک نمایشگر و علمک توسط کابل به کفه استیل متصل می گردد. 
در ضمن ترازوی دیجیتال 300 کیلویی استیل، دارای دستگیره هل دهنده است که مشتری برای حمل و نقل راحت باشد البته وجود چرخ نیز قدرت مانور در حرکت را بالا میبرد. 
باسکول دیجیتالی دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است. باسکول استیل 300 کیلویی دارای قابلیت محاسبه قیمت و شمارش (led) است و مناسب استفاده در محیط های تجاری و صنعتی می باشد. در صورتی که مشتری نیاز به چاپ فاکتور داشته باشد، باسکول دیجیتال 300 کیلویی استیل کسری قابلیت متصل شدن به چاپگر را نیز دارد که در فاکتور نام، تاریخ و ساعت درج می گردد.

با مطالعه سایت اطلاعات بهتری می توانید در ارتباط با انواع باسکول و ترازوی دیجیتال بدست آورید و یا با کارشناسان وب سایت در تماس باشید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کسری باسکول