باسکول ایران
خانه / باسکول باشگاهی / خرید آنلاین باسکول باشگاهی دست دوم

خرید آنلاین باسکول باشگاهی دست دوم

باسکول باشگاهی دست دوم از طریق بازار فروش باسکول ایرانی به صورت اینترنتی و آنلاین به تمامی فعالان این حوزه با قیمت مناسب عرضه می گردد.

طراحی باسکول باشگاهی درجه یک

باسکول باشگاهی دست دوم

طراحی باسکول های باشگاهی با کیفیت درجه یک در کارخانه های تولیدی مختلفی در سطح ایران تولید شده اند.

این ابزارهای الکترونیکی و دیجیتالی به نوعی تعبیه و ساخته شده اند که امکان اندازه گیری و بررسی تناسب اندام ورزشکاران را به بهترین نحوه به انجام می رسانند.

باسکول های باشگاهی در واقع همانند دیگر باسکول ها طراحی شده اند که وظیفه و کاربرد اصلی آن ها در زمینه توزین قد و وزن افراد می باشد.

دسته بندی باسکول های باشگاهی بسته به اوزانی که خریداران مد نظرشان هست ساخته شده و در حجم های و وزن های مختلف به بازار ارسال می شوند.

نوع عملکرد و کاربرد اکثر باسکول های باشگاهی که در حجم و اندازه با یکدیگر تفاوت دارند، یکسان بوده و از قیمت فروش مناسبی برخوردار هستند.

استفاده از باسکول باشگاهی در مراکز درمانی و اکثر بیمارستان ها نیز رایج است. زیرا دقت اندازی گیری این ابزار بسیار دقیق و مناسب است و استفاده از آن در این مراکز امری شایسته است.

قیمت فروش باسکول باشگاهی

باسکول باشگاهی دست دوم

قیمت فروش باسکول های باشگاهی بسته به برند تولیدی آن ها و هم چنین جنس مواد اولیه مورد استفاده در آن ها می تواند متفاوت و متغییر باشد.

هر یک از باسکول های باشگاهی تولید شده در برند های متفاوت دارای قیمت فروش و نحوه کاربردی متفاوتی می باشند، ولی به صورت کلی یک باسکول باشگاهی مناسب باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • دارای دقت زیاد در اندازه گیری
  • بررسی وزن اندام های داخلی
  • امکان نمایش وزن و قد بر روی صفحه کامپیوتری
  • امکان دسترسی آسان به قسمت های مختلف باسکول جهت تمیز کاری و تعمیراتی مناسب

فروش عمده باسکول باشگاهی دست دوم

فروش عمده انواع باسکول باشگاهی درجه یک و دست دوم توسط تمامی نمایندگی های مجاز و. معتبر فروش این محصول در سراسر ایران یا از طریق سایت های اینترنتی به صورت عمده انجام می پذیرد.

ما در این مرکز به عنوان یکی از سایت های معتبر فروشگاهی به فروش عمده انواع باسکول باشگاهی نو و دست دوم به صورت کلی و جزیی پرداخته ایم و در این زمینه افتخار داریم به شما مشتریان گرامی خدمات رسانی نماییم.

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کسری باسکول