باسکول ایران
خانه / باسکول 60 تنی / باسکول 60 تنی دیجیتال | صادرات باسکول جاده ای 50 تن و 60 تنی دیجیتال

باسکول 60 تنی دیجیتال | صادرات باسکول جاده ای 50 تن و 60 تنی دیجیتال

آیا می دانید که صادرات باسکول های دیجیتال 50 تن و 60 تنی جاده ای که برای توزین سریع، راحت و با دقت اجسام سنگین به کار می روند، به خارج از کشور میسر گردیده است؟
با تلاش پژوهشگران و صنعتگران داخل کشور، کیفیت و مرغوبیت باسکول های دیجیتالی جاده ای تولیدی داخل کشور به درجه ای رسیده است که به کشور های دیگر صادر می گردد. باسکول های دیجیتالی صادراتی از بهترین مواد با کیفیت ساخته می شوند و در همه ی مراحل اجرا، مورد بررسی دقیق قرار می گیرند. این باسکول ها شامل باسکول های جاده ای 60 تنی و 50 تنی هستند که  می توانند استفاده ی گسترده ای در صنایع و اماکن مختلفی که با توزین سر و کار دارند، داشته باشند. کیفیت مواد اولیه و اجرای دقیق آن ها از عوامل اصلی صادرات این باسکول ها می باشد.  باسکول 60 تنی دیجیتال را می توان از فروشگاه های مختلفی خریداری نمود و از آن در موارد مورد نیاز بهره برد. 

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

باسکول 60 تنی دیجیتال | صادرات باسکول جاده ای 50 تن و 60 تنی دیجیتال

انواع باسكول 60 تني

انواع باسكول 60 تنيباسکول از وسایل کابردی در توزین می باشد. باسکول ها انواع مختلفی دارند که می توان آن ها را از فروشگاه های معتبر و همچنین سایت های اینترنتی خریداری کرد. انواع باسکول:

  • باسکول کفی: از این نوع باسکول بیشتر در بازار و مغازه استفاده می شود. باسکول فروشگاهی هم به آن گفته می شود. دو نوع از این محصول وجود دارد که یکی قدیمی و با سنگ کالا را وزن می کند و دیگری دیجیتالی. نوع دیجیتالی بسیار دقیق تر از قدیمی می باشد. 
  • باسکول قطار کش: از این باسکول برای وزن کردن بارها بسیار سنگین کار گرفته می شود و بیشتر در ایستگاه های قطار وجود دارد. 
  • باسکول جاده ای: این باسکول به شیوه های مختلف در جاده ها نصب می گردد و برای وزن بار کامیون ها و وانت بارها می باشد. 
  • باسکول آویز: این نوع باسکول به شیوه آویزان در جایی قرار می گیرد. برای وزن های 100 تا 10000 کیلوگرم بکار می رود. کاربردش زیاد می باشد. 

باسکول 60 تنی که به آن باسكول تريلي كش هم می گویند در دو نوع ساخته می شود. یکی که فلزی است و برای بندرهای کشتی رانی و دیگری بتنی که بیشتر در جاده ها کاربرد دارد. ابعاد باسكول 60 تني نیز متفاوت است و این بستگی به نوع سفارش خریدار دارد. 

ليست قيمت باسكول 60 تني

ليست قيمت باسكول 60 تنيبرای به دست آوردن ليست قيمت باسكول 60 تني باید به فروشگاه هایی سر زد که در کار خرید و فروش انواع باسکول می باشند. این باسکول ها که برای توزین بارها و وسایل بزرگ کاربرد دارند، در انواع فلزی و بتنی ساخته می شوند. برخی این نوع باسکول را راحت روی کف جای گیر می کنند و برخی دیگر برای جاسازی آن باید زمین را گود کنند. 

این مسائل همه روی قیمت محصول تأثیرگذار می باشد. درباره تعیین قیمت به دلیل ثابت نبودن آن، بهتر است با تولیدکنندگان باسكول صنعتي تماس گرفته شود. این تولیدکنندگان قیمت ها را اعلام می کنند. 

بهترين سازنده باسكول 60 تني در ايران

بهترين سازنده باسكول 60 تني در ايرانشرکت های گوناگونی می باشند که در کار تولید و ساخت انواع باسکول 60 تنی در ایران می باشند. این شرکت ها سعی می نمایند تا بهترین نوع کالا را وارد بازار کنند و به دسترس خریداران قرار دهند. در این جا می توان از شرکت پندکاسپین نام برد که یکی از چندین شرکت سازنده باسکول های جاده ای می باشد. این شرکت انواع و اقسام باسکول ها را پس از تولید به بازار عرضه می دارد. 

نمايندگي فروش باسكول 60 تني

نمايندگي فروش باسكول 60 تنيبیشتر شرکت های تولید کننده و یا وارد کننده باسکول، نمایندگی های مختلفی را در شهرهای گوناگون دارند. این نمایندگی ها پاسخگو هر نوع سوالی و از سوی دیگر، سفارش گیرنده و فروشنده هستند. پیدا کردن این نمایندگی ها کار ساده ای می باشد و نیاز است تا کمی جستجو کرد. البته در این دوره زمانه، اینترنت کارها را ساده تر کرده است. شما به راحتی با وارد کردن واژه مورد نظر، می توانید نمایندگی های گوناگونی را که در هر شهری زندگی می کنید، از سازنده گان باسکول پیدا نمایید. 

فروش اينترنتي انواع باسكول

فروش اينترنتي انواع باسكولفروش اینترنتی انواع باسکول در سایت های مختلفی انجام می شود. این وب سایت ها در کنار کالاهای متنوع، باسکول را هم به فروش می رسانند. از راحت ترین کارها این است که بی دردسر، از فروشگاه های آنلاین معتبر خریداری نمایید و کالایی را که سفارش دادید، در زمان تعیین شده به دست آورید.

فروشگاه های آنلاین، انواع گوناگون باسکول را به فروش می رسانند. این فروشگاه ها گاهی تخفیف های ویژه ای را نیز در نظر می گیرند. برای این که از قيمت لودسل باسكول 60 تني اطلاع حاصل کنید، می توانید به این وب سایت ها سر بزنید. 

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کسری باسکول