باسکول ایران
خانه / باسکول دیجیتال / باسکول دیجیتال دسته دوم | قیمت باسکول 60 تنی دیجیتال جاده ای دست دوم

باسکول دیجیتال دسته دوم | قیمت باسکول 60 تنی دیجیتال جاده ای دست دوم

 باسکول دیجیتال  دسته دوم نوعی ترازوی بسیار بزرگ است که بطور ثابت در بتن قرار می‌گیرد. کامیون‌ها با بار و بدون بار روی این ترازو رفته تا بدین وسیله وزن باری که توسط آنها حمل می‌گردد، تعیین شود. معمولا به ترازوهای بزرگ  نیز باسکول میگویند. بدن سازان در باشگاه به ترازوی وزن کشی نیز باسکول گویند. ویژگی باسکول باسکول را می توان با توجه به محل نصب باسکول , درخواست مشتری و  به صورت پیش ساخته یا غیر پیش ساخته تهیه نمود. در نمونه پیش ساخته کلیه مراحل در کارخانه زیر نظر مهندسین مجرب و  کارآمد طی چندین مرحله آزمایش مقاوم سازی در برابر عوامل مختلف تولید می گردد تا دربرابر فشار، ضربه  مقاوم باشد. در مدل غیر پیش ساخته کلیه مراحل اجرا در محل انجام می شود. رعایت استاندارد جهانی در همه مراحل نصب باسکول ها اهمیت فراوانی دارد و الزامی است.

باسکول ها در سه مرحله خاک برداری و زیرسازی، عملیات مکانیکی و نصب  عملیات الکترونیکی و نصب لودسل باسکول دیجیتال اجرا می شوند. قیمت باسکول با توجه به نوع توناژ آن،  عیار بتن مصرفی، نوع صفحه  و…. متغیر می باشد و با توجه به قیمت روز بازار و براساس تعرفه تعیین شده اصناف تعیین می شود. لودسل های به کار رفته در انواع باسکول، حسگرهایی هستند که سبب اندازه گیری وزن با دقت بالا می شوند و میزان وزن را در نمایشگر باسکول دیجیتال نشان می دهد. در خرید باسکول با توناژ بالا بهتر است جنس  یا صفحه بتنی باشد زیرا در صورت استفاده از آن  وزن و ضخامت و در نتیجه قیمت آن بالا می رود.

اباسکول دیجیتال در تناژ های متفاوتی وجود دارد,40تنی,60 تنی, 500تنی.یكی از اجزای یك باسكول فونداسیون آن می باشد و فروشنده یك باسكول متعهد می باشد كه در صورتی كه باسكول فروخته شده دارای فونداسیون پیش ساخته نمی باشد و یا تعهد ساخت فونداسیون را بر عهده ندارد نقشهای لازم اجرایی فونداسیون باسكول را تماماً به خریدار ارائه نماید.

باسکول دیجیتال دسته دوم | قیمت باسکول 60 تنی دیجیتال جاده ای دست دوم

مدل‌های رایج باسکول دیجیتال دسته دوم

مدل‌های رایج باسکول دیجیتال دسته دوم مدل های رایج باسکول دیجیتال دسته دوم شامل باسکول چینی,باسکول صنعتی دسته دوم و باسکول جاده ای دست دوم و یا باسکول فروشگاهی که در تمامی فروشگاه ها قابل رویت است می شود.

باسکول دیجیتال دسته دوم شامل سه بخش می شود:سازه یا ساختار مکانیکی.ابزار سنجش وسیله ای که روی آن قرار می گیرد.نمایش وزن اندازه گیری شده.

مدل های رایج باسکول دیجیتال دسته دوم شامل:ترازوهای 10,30,50,کیلوگرمی فروشگاهی,صنعتی,جاده ای با دقت 1و5 گرم میشود این مدل ها هم پر فروش بوده و هم مدل های رایجی در کل دنیا هستند.

برخی از این باسکول ها دارای ویژگی های بی نظیری همچون:  قابلیت ایجاد شبکه ,حافظه جهت ذخیره 10 مورد از قیمت ها, دارای باطری داخلی که شارژی مطابق چند روز را در خود ذخیره می کند,دارای چرخش خودکار و دارای تاریخ و ساعت هستند.



لیست قیمت باسکول دیجیتال دسته دوم

لیست قیمت باسکول دیجیتال دسته دوملیست قیمت باسکول دیجیتال دسته دوم در سایت های مختلف وجود دارد,فروش باسکول دیجیتال دسته دوم با قیمت 1000000تومان انجام می شود. استفاده از مواد وقطعات مناسب و استاندارد می تواند در تعیین قیمت یک باسکول بسیار تاثیر گزار باشد.

 لیست قیمت باسکول صنعتی دیجیتال دسته دوم صنعتی  4000000 تومان می باشد.

لیست قیمت باسکول جاده ای دست دوم دیجیتال 15000000 تومان می باشد.

این لیست قیمت ها در سایت های معتبر قابل بازدید است.

لیست قیمت باسکول دیجیتال دسته دوم مدل های دیگر این محصول به شرح زیر می باشد:

باسکول دیجیتال دست دوم  مدل PX 6000 با ظرفیت 30 کیلوگرم و دقت 5 گرم سالم و تمیز دارای 6 ماه گارانتی به قیمت9900000 رتومان می باشد . 

بزرگترین مرکز خرید و فروش باسکول دیجیتال دسته دوم

بزرگترین مرکز خرید و فروش باسکول دیجیتال دسته دومبزرگترین مرکز خرید و فروش باسکول دیجیتال دسته دوم  با شرایط ویژه و بهترین قیمت از تراز ایران  می باشد.

خرید باسکول دسته دوم و فروش باسکول دیجیتال دسته دوم در این نمایندگی معتبر انجام می شود.

خرید باسکول دیجیتال  مدل 14000 دارای چاپگر داخلی سالم و تمیز ، یک سال گارانتی و یک ماه گارانتی تعویض می باشد ، قیمت ترازوی محک مدل 14000 دست دوم7000000 تومان می باشد .بزرگترین مرکز خرید و فروش باسکول دیجیتال ایرانی با نام ایران باسکول دارای سابقه طولانی در عرضه باسکول دیجیتال ایرانی وجود دارد.

به جز مراکز و نمایندگی هایی برای فروش بایکول دیجیتال دست دوم,سایت هایی وجود دارند که این محصولات را به طور کامل به ما معرفی میکنند و ما می توانیم بدون صرف هزینه و وقت آن هارا به صورت آنلاین خریداری کنیم و درب کارخانه یا مغازه یا منزل تحویل بگیریم.

کیفیت انواع باسکول دیجیتال دسته دوم

کیفیت انواع باسکول دیجیتال دسته دومکیفیت انواع باسکول دیجیتال دسته دوم بستگی به نوع آن باسکول دارد.چون باسکول دیجیتال از مواد اولیه عالی با دوام و استحکام بالا ساخته می شود حتی مدل های دست دوم این محصول دارای کیفیتی عالی هستند.

مرغوب ترین و با کیفیت ترین باسکول های دیجیتال مطلق به شرکت های تراز ایران,توزین کاران,نیاز روز و حداد ماهر می باشد. شما می توانید با اطمینان و تضمین باسکول دست دوم مورد نظر خود را با نازلترین قیمت ها از این شرکت ها یا نمایندگی ها خریداری کنید این نمایندگی ها دارای گارانتی 10سال خدمات پس از فروش می باشند.

عوامل مختلفی برای سنجش کیفیت باسکول دست دوم وجود دارد مانند:سازمان بین المللی اندازه شناسی قانونی برای نشاندهنده ها استاندارد شماره O I M R 76 را تدوین نموده است که به عنوان استاندارد مرجع تمامی نشاندهنده های وزن در دنیا شناخته می شود. پس اگر نشاندهنده ای استفاده می کنید که بر اساس این استاندارد تولید شده است ، می توانید از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید .مواردی دیگری برای اطمینان از کیفیت باسکول این است که مراکز یا سایت هایی که قصد خرید از آنها را داریم دارای گواهینامه معتبر باشند.

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کسری باسکول