باسکول ایران
خانه / باسکول دیجیتال / باسکول دیجیتال جاده ای بتنی 60 تنی

باسکول دیجیتال جاده ای بتنی 60 تنی

باسکول دیجیتال جاده ای بتنی 60 تنی بهتر است یا فلزی؟ آیا می دانید که در انتخاب باسکول، نوع فعالیت کاری شما در وهله اول مهم است و سپس بحث هزینه و سرمایه گذاری می تواند مورد توجه قرار بگیرد؟
صادقانه ترین و پر طرفدار ترین مشاوره ها در صنعت، به بحث فعالیت کاری شخص یا سازمان باید معطوف شود، در غیر اینصورت کلمه مشاوره بی معنی تلقی می شود.
در صنعت باسکول های جاده ای با تکنولوژی دیجیتال، چه تناژ و ظرفیت باسکول 60 باشد یا 50، یا هر ظرفیت دیگر با واحد تنی در نظر باشد، نوع فعالیت سازمان شما مهم است، زیرا پیشنهاد باسکول بتنی یا فلزی با توجه به نیاز شما شکل می گیرد.
پس از این مرحله، مشاوره باید به شما توضیح دهد آنهم در صورت امکان سنجی، که می توانید مدل دیگر از این صنعت را نیز تهیه بفرمایید.
بهتر است موضوع را اینگونه جلو برویم که باسکول دیجیتال با ظرفیت های 60 تنی مناسب تریلی و با ظرفیت 50 تن مناسب کامیون است.
همینطور باسکول 8 تن مناسب وانت و باسکول دیجیتال جاده ای 20 تنی مناسب خاور است.
همیشه باسکول فلزی انتخاب مناسب برای صنعتگران نیست، باسکول های بتنی پیش ساخته یا نیم بتن نیم فلز هم بسیار مقاوم و متناسب با بعضی از صنایع هستند.
صنایع سنگین همیشه باید از باسکول های جاده ای دیجیتال فلزی 8 پایه یا 6 پایه با تناژ 60 تا 80 تنی استفاده کنند و صنایع سبک تر از باسکول های دیجیتال بتنی با قیمت های پایین تر.
همانطور که متوجه شدید، صنایع سبک تر مانند دامداری ها، مرغداری ها، محصولات کشاورزی، ضایعات و … می توانند از بتنی و در صورت امکان سرمایه گذاری از فلزی استفاده نمایند ولی صنایع سنگین مانند گمرکات، معادن سنگ و شن و ماسه و … نمی توانند از باسکول های بتنی استفاده نمایند، حتماً از باسکول های دیجیتال فلزی باید استفاده نمایند.
باسکول های جاده ای دیجیتال از ظرفیت 60 تنی تا 30 تنی به صورت فلزی و بتنی قابل استفاده در بسیاری از صنایع می باشند.
باسکول های 20 تن تا 8 تنی بهتر است به صورت فلزی استفاده شوند.
برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با باسکول دیجیتال می توانید با مشاوران سایت تماس بگیرید یا از بخشهای مختلف سایت بازدید بفرمایید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کسری باسکول