باسکول ایران
خانه / باسکول جاده ای / قیمت فروش قطعات باسکول جاده ای سنگین

قیمت فروش قطعات باسکول جاده ای سنگین

برایتان جالب نیست که بدانید، می توانید قطعات باسکول های جاده ای مکانیکی قدیمی یا ماشین سنگین را با قیمت کمتر از یک دستگاه دیجیتال، به باسکول های جدید، تبدیل کنید؟ فروش قطعات الکترونیکی این دستگاه های سنگین، با تدابیر جدید شرکت کسری، با نازلترین رقم در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد.
کاربرد باسکول های وزن کشی ماشین های سنگین مانند تریلی و کامیون جفت یا خاور، به 50 سال پیش برمی گردد که قطعات کاربردی آنها، بالشتک و عقربه، تیغه و اهرم و … بوده است.
در زمانهای پیشین بیشترین صفحات باسکول ها فلزی تولید می شدند و امروزه بتنی هم تولید می شود.
به همین نسبت قطعات الکترونیکی باسکول های جاده ای نیز متغیر و پیشرفته تر شدند.
بهتر است بدانید که باسکول های جاده ای جدید، به دیجیتالی موسوم می باشند و در آن از قطعات الکترونیکی مانند لودسل یا LoadCell، چاپگر یا Printer، نمایشگر یا Indicator و جعبه تقسیم یا Jbox استفاده می شود.
اینطور نیست که برای صاحبان باسکول های سنگین قدیمی نیاز تغییر و تبدیل، دستگاه هایشان به مدل های دیجیتال جدید یک نیاز اساسی محسوب می شود؟
کارشناسان فروش و فنی شرکت کسری، با مشاوره رایگان و در اختیار گذاشتن بهترین و با کیفیت ترین این قطعات بخصوص مرتبط با باسکول های ماشین سنگین جاده ای، می توانند با قیمت های مناسب، در تبدیل دستگاه هایتان، راهنمایان مناسبی برای صاحبان صنایع و مدیران پروژه ها باشند.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کسری باسکول