باسکول ایران
خانه / باسکول صنعتی / قیمت رقابتی باسکول تمام الکترونیکی دیجیتالی صنعتی کفه ای

قیمت رقابتی باسکول تمام الکترونیکی دیجیتالی صنعتی کفه ای

باسکول های کفه ای سنجش دقیق کسری، با اندازه گیری کاملا ریزبینانه و دیجیتالی، بکارگیری تکنولوژی جدید در تمام قطعات الکترونیکی، جهت استفاده در کارخانجات صنعتی با قیمت های رقابتی باور نکردنی به فروش می رسند.

باسکول های صنعتی
و نیمه سنگین، از نوع کفه ای یا علمک دار، که امروزه تولید شده اند، بسیار با دقت عمل می کنند، که قیمت آنها را نیز افزایش داده است.
محصولی که در تصویر مشاهده می فرمایید از نوع باسکول کفی نصب در شهرستان گرمسار است

باسکول کفه ای

در گذشته هنگام اندازه گیری وزن بار با دستگاه های غیر دیجیتالی امکان خطای توزین زیاد بوده، در حال حاضر با تولید باسکول های تمام الکترونیکی و دارای قابلیت نشان دادن اندازه گیری بار (وزن) به صورت دیجیتالی و بسیار دقیق، این مشکل برطرف شده است.
باسکول کفه ای صنعتی دیجیتالی به ترازو های نیمه سنگین که ابعاد کفه از 100*100 شروع و تا 150*150 ادامه دارد، اطلاق می شود و کفه ترازو از نمایشگر به وسیله یک پایه از کفه باسکول تمام الکترونیکی جدا می شود و با فاصله از کفه قرار می گیرد.

قیمت باسکول کفه ای

صنعتی بودن آنها هم به همین دلیل است که بسته های بار به صورت پالت، فله یا حتی گسترده می تواند به راحتی روی باسکول قرار بگیرد و آسیبی هم به علمک و در نتیجه نمایشگر نرسد.
ضمن آنکه با 4 لودسل به کار رفته، قدرت توزین با دقت بالا، مانند باسکول های سنگین را داشته و در ظرفیت 1 تن تا 5 تن ساخته می شوند. (این دلیل دیگر برای افزایش قیمت است)
توجه نمایید که وجود 4 لودسل در این ترازو باسکول ها قیمت را افزایش می دهد، اما با تمهیدات مختلف، شرکت کسری باسکول دستگاه ها فوق را نیز با قیمت رقابتی بی نظیر به بازار عرضه کرده است.
باسکول های دیجیتالی صنعتی، با قیمت های رقابتی بسیار عالی جهت استفاده در صنعت نساجی و عمده فروشی ها با بکار گیری تمام تجهیزات الکترونیکی در بازار تجارت توزیع شده است.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کسری باسکول