باسکول ایران
خانه / باسکول دیجیتال / فروش ترازو باسکول نفرکش دیجیتالی

فروش ترازو باسکول نفرکش دیجیتالی

شیک ترین و زیباترین باسکول نفرکش تولید شده در ایران، هم اکنون در وب سایت کسری می تواند در اختیار شما قرار بگیرد. هیجان انگیزترین بخش ماجرا فروش انواع ترازوی نفرکش باشگاهی با تکنولوژی دیجیتالی (نه عقربه ای)، است.
ترازوی نفرکش به ترازوی خانگی وزن هم اطلاق می شود و مسئولیت توزین انسان را دارد که امروزه بیشتر با استفاده از فناوری دیجیتالی تولید و در بازار موجود می باشند.
اما اگر از حد خانگی بیشتر توقع داشته باشید و در مکان هایی مانند باشگاه، داروخانه، هتل، بیمارستان، مطب با تخصص های متفاوت و کارخانه بخواهید توزین انسان ها را داشته باشید بهتر است از ترازو باسکول های نفرکش قد و وزن یا وزن با مقاومت بالا و دقت زیاد استفاده نمایید که به آنها نفرکش یا باشگاهی و داروخانه ای و حتی ورزشی هم می گویند.
ترازو نفرکش دیجیتالی:
ترازوی نفرکش دیجیتالی جدید علاوه بر مشخصات ذکر شده در فوق، دارای پرینتر بوده و نتیجه توزین را به تفکیک جنسیت، اضافه یا کمبود وزن و BMI را نشان می دهد.
علاوه بر آن می تواند یک برنامه رژیم غذایی نیز به شخص بدهد.
افراد با استفاده از جدول کالری مواد غذایی که در بدنه ترازوی نفرکش چسبیده است، بدونه نیاز به نسخه خاصی، می توانند برنامه رژیم لاغری یا چاقی خود را تنظیم نمایند.
توجه: بانوان باردار و شیرده، نوزادان و افراد مبتلا به بیماری های خاص، حتماً زیر نظر دکتر متخصصشان برنامه رژیم غذایی دریافت نمایند.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کسری باسکول