باسکول ایران
خانه / ترازو / ترازوی هوشمند مخصوص مرغداری چیست؟

ترازوی هوشمند مخصوص مرغداری چیست؟

بسیاری از صاحبان صنعت دام و طیور، شناخت واضحی از یک نوع ترازوی مخصوص مرغداری که هوشمند هستند، نداشته و نمی دانند کاربرد آن چیست؟
به این ترازو ها، ترازوی سالنی مخصوص مرغداری نیز می گویند.
این ترازوی هوشمند مخصوص صنعت دام و طیور جهت اندازه­ گیری وزن جوجه یا مرغ بدون نیاز به دخالت دست انسان، به صورت اتومات، مصرف می شود.
معمولاً حداقل یک عدد از این دستگاه ها در سالنهای مخصوص رشد مرغ و جوجه باید وجود داشته باشند.مبنای اندازه­ گیری وارد نمودن وزن اولیه مرغ و جوجه در سالن مادر مرغداری می باشد. وزن اولیه یک بار و در زمان جوجه ریزی (یا اواسط دوره) در حافظه نمایشگر وارد شده، بعد از آن بطور خودکار توزین انجام و در حافظه دستگاه ثبت می­ شود.
با افزایش روزانه وزن هر سالن یا بهتر است بگوییم گله، ترازو مخصوص و هوشمند مرغداری، مبنای اندازه گیری را تغییر داده و نیازی به وارد نمودن وزن متوسط آنها، در تمام طول دوره رشد و پرورش شان نیست.
ویژگی خاص این دستگاه، این موضوع مهم است، که با  قرارگرفتن همزمان دو یا چند پرنده، یا ریختن کود مرغی بروی کفه باسکول دیجیتالی و یا تکیه دادن طیور (جوجه و مرغ) به کفه باسکول، خطای توزین یا بهم خوردن دقت آن بوجود نمی آید و برای ترازوی هوشمند قابل تفکیک است.
حافظه دستگاه مانند رم موبایل می تواند از نمایشگر جدا شده و اطلاعات آن در رایانه دیده و حتی گزارش گیری شود. ترازوی هوشمند مخصوص مرغداریها، در کلیه سالنهای مرغداری مادر و گوشتی کاربرد دارد.
تجهیزات دیگر توزین در صنعت مرغداری، مانند فرقون کش و باسکول جاده ای دیجیتالی نیز از طریق وب سایت کسری، به فروش می رسد.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کسری باسکول