باسکول ایران
خانه / باسکول جاده ای / ارائه اینترنتی و اجرای باسکول 60 تن جاده ای

ارائه اینترنتی و اجرای باسکول 60 تن جاده ای

وب سایت کسری، اولین شرکتی است که محصولات باسکول های دیجیتال جاده ای سنگین مانند 60 تن یا 50 تنی و سبک مانند 500 کیلویی را به صورت مشاوره اینترنتی ارائه کرده، اما تمام مراحل قرارداد (کلیه پرداختها) تا پیاده سازی و اجرای آن در محل نصب، به صورت حضوری و غیر مجازی است.
فروش وسایلی مانند موبایل یا وسایل خانگی سالهاست که از طریق معاملات اینترنتی انجام شده است، اما دستگاه های صنعتی یا سنگین جاده ای مانند باسکول 60 تن یا 50 تنی کامیون کش، برای اولین بار سایت ایران صنعت مارکت و باسکول کسری، به صورت اینترنتی ارائه کرده است.
این شیوه خرید و فروش کالا، یعنی عرضه و ارائه محصول به صورت آنلاین، نگرانی های به واقع درستی را هم برای خریداران از هر صنفی ایجاد کرده و کمتر اعتماد مشتریان را به جز سایت های معتبر جلب می کند.
کسری باسکول نیز به این نگاه و عدم اعتماد آنها احترام گذاشته، انواع باسکول های دیجیتال جاده ای 60 تن تریلی کش، 50 تنی کامیون کش، 20 تنی خاور کش و 8 تنی نیسان کش را به صورت اینترنتی به مخاطبانشان ارائه کرده، اما مشاوره ها به صورت تلفنی و حتی حضوری در محل خریدار یا فروشنده شکل می گیرد و اجرای باسکول 60 تن مثال ما تمامی مراحل قرارداد، تراکنش های مالی به صورت کاملاً حقیقی و غیر اینترنتی است.
پس از عقد قرارداد، ارسال باسکول جاده ای 60 تن ذکر شده انجام گرفته، پیاده سازی و اجرای در محل، آموزش و اتمام کار انجام شده،  باسکول روشن به صاحبان باسکول ارائه یا تحویل داده می شود.
باسکول های دیجیتال سبک هم که کلاً پس از تراکنش مالی، نیازی به اجرای در محل نداشته و با یک راهنمایی ساده مورد استفاده قرار می گیرند.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کسری باسکول